PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=397071}
7,3 68 867
ocen
7,3 10 1 68867
7,7 31
ocen krytyków
Najpierw strzelaj, potem zwiedzaj
powrót do forum filmu Najpierw strzelaj, potem zwiedzaj

5/10

ocenił(a) film na 5

Jestem studentem filologii angielskiej, interesuję się kulturą angielską od ładnych paru lat, przyznam nawet, że lubię i nie trudno jest dla mnie zrozumieć angielski humor. Tutaj dla mnie film wypadł raczej jako dramat kryminalny, humoru niestety się tutaj nie doszukałem choć nie mówię, że wcale go nie zawiera. Film jest trochę trudny w odbiorze ale jest przyzwoity. Świetne ujęcia (ogólnie praca kamery). 5/10 - więcej nie dam.

pachomir

chwalisz się czy żalisz?

bo nie wiem

Bzium_3

Dobre pytanie! :):):)

ocenił(a) film na 7
pachomir

Ray (Colin Farrell) na pewno nie jest postacią poważną. Myślę, że to właśnie on w tym filmie jest głównym elementem komediowym. Poza tym Ralph Fiennes miał świetną rolą, niektóre jego teksty były rewelacyjne. Ogólnie to sama gra aktorska była bardzo komediowa, niepasująca wręcz do opowiadanej historii. Stąd "komedia kryminalna". Tak mi się przynajmniej wydaje, oczywiście mogę się mylić. ;)

pachomir

Jeśli ty nie widzisz tutaj humoru (typowo angielskiego) to lepiej rzuć studia, nie nadajesz się do tego.

ocenił(a) film na 5
Mavelius

To może powiedz mi jaki ty widzisz tutaj humor bo widzę, że jesteś zdolny do tego, żeby mnie oświecić

pachomir

Za każdym razem kiedy Ray rozmawia z karłem czy narzeka na Brugię uwydatnia się typowo brytyjski humor. Może obejrzyj film jeszcze raz.

ocenił(a) film na 8
pachomir

Myśle że Parkas masz racje jak i Mavelius zgadzam sie z wami :) mi osobiscie film się podobał szkoda tylko że jak zawsze przetłumaczyli tytuł nie tak jak powinno być ale to juz niestety u nas normalne.

Lich

Jesli na filologi przewazaja ludzie podobni do autora tematu, sprawa z tlumaczeniem tytulu jest jasna.

ocenił(a) film na 5
Fenthick_2